Σάββατο 11 Αυγούστου 2012

Τα νέα μας στα γρήγορα!!!

Είμαι απαράδεκτη, το ξέρω!!! Το έχω παραμελήσει τελείως το blogάκι μου!!! Μη με παρεξηγείτε, μας έτυχαν αρκετές αναποδιές!!! 
Καταρχήν με τη ζημιά που πάθαμε με το σπίτι μείναμε 3 μήνες στο πατρικό μου και δεν είχα ίντερνετ. Δεν έχουμε τελείωσει ακόμη με αυτή την υπόθεση, απο Σεπτέμβριο πάλι τα ίδια!!!Ούφ δε θέλω να το σκέφτομαι γιατί αγχώνομαι!!!
Στις 3 Ιουνίου Ο Ιωάννης μας έκλεισε τα 2!!! Μέσα στην αναμπουμπούλα λόγω του σπιτιού, καταφέραμε τελικά και του κάναμε το παρτάκι του! Περάσαμε όπως πάντα πολύ όμορφα!!!


Να τα χιλιάσεις μικρό μου αντράκι και να είσαι πάντα γερός κι ευτυχισμένος!!!

Μετά τα γενέθλια άρχισα τις ετοιμασίες για τη βάφτιση της μικρούλας μας! Τη διακόσμηση την έχω φτιάξει μόνη μου αλλά την κρατάω για έκπληξη, φωτογραφίες μετά τις 23 Σεπτεμβρίου!

Πήγαμε και τις καλοκαιρινές μας διακοπούλες! Φέτος λόγω οικονομικής κρίσης αρκεστήκαμε σε ένα ταξιδάκι στο χωριό στα Ιωάννινα! Περάσαμε πάρα πολύ όμορφα, τα παιδιά χόρτασαν τρέξιμο και παιχνίδι και γυρίσαμε πίσω με βαριά καρδιά!

Στις 22 Ιουλίου το Μαρκελλάκι μας είχε και την ονομαστική της εορτή, φόρεσε λοιπόν τα καλά της και υποδέχτηκε τα ξαδερφάκια και τους φίλους της!

Κάθε απόγευμα σχεδόν ήμασταν στην παιδική χαρά!!!


Κάναμε τις βολτίτσες μας και απολάυσαμε τα πανέμορφα τοπία!!!



Και γυρίσαμε να ψηθούμε στην Αθήνα για να κάνουμε και κανένα μπανάκι!


Αποκτήσαμε και καινούριους φίλους!!!

Αυτά τα νέα μας!!!
Σας φιλώ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips